Hoppet..

Jajjemen hoppet skingrar fram nu! Jag kommer iväg till Göteborg och jag kommer träffa min underbara flickvän! Satan vad skönt! Men Musse och Lukas kommer antagligen inte komma iväg så det blir ju inte samma sak, men då får jag mer tid till tjejen vilken är underbart!
Undrar vad det är som har hänt med Musses pappa, hoppas verkligen inte att det är nått allvarligt! Send a prayer for yah!
Men årets hjälte är ju min gammla mattant från gymnasiet som ska ner till Göteborg i helgen, så jag får åka ner med henne nu i och med att Musse inte kan köra nu! Hur sjukt är inte det? =) Gaaalet!
Nu längtar jag bara till älsklingen! Waaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: "Mattanten"

Det är lugnt Jocke! Klart man ställer upp! ;) Jag hoppas du hade det galet najs i Gbg, det hade jag iallafall! Finner det underbart att hjälpa kärleken när det behövs och tur att du kunde åka med oss så du kunde få komma till älsklingen din! Ha det bäst så... ja.. hörs vi! ;) KRAM!

2009-10-04 @ 20:22:42
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0