Remedy..

Tjaba.. Jag köpte den där jackan jag skrev om igår! Sjuk härligt.. Gick dit med Sara på lunchen idag för att kolla om den fanns dårå i min storlek, vilket den gjorde.. Och så köpte jag en tröja samtidigt så prutade jag lite fräckt till mig ett "paketpris" höhö... Skönt att man har en redig höst/vinter jacka nu iallafall för de börjar bli ruggit kallt om mornarna!

Asså jag har inget emot hösten eller vinter eller nått sånt, men bara det inte regnar eller är slask.. För är det nått jag hatar så är det slask! Så sjukt äckligt att behöva klampa runt i de där och bli blöt om fötterna.. Nej nej det funkar inte för mig.. Då vill man bara flytta utomlands och skita i Sverige! Pjuu...

Kan även tillägga det att jag har påbörjat min prosses att sluta snusa nu.. Varit fri från snus i 5 dagar nu tror jag att det är, känns så där.. Händerna rycker lite konstigt och man har en lagom jobbig huvudvärk.. Känns som om en dvärg med känga storlek 59 står och hoppar på min hjärna! Inte skönt!

Sen idag så har jag även fått min egna nyckel till gymmet så att jag kan gå dit när jag vill vilket är UNDERBART! Jag var där idag och träffade två stycken från det nya fotbolls lag som jag ska börja spela i, dom va sjukt trevliga och såg fram emot att spela tillsammans med mig och några andra som blir nya i laget iår! Kan nog bli galet bra fotboll utav det här! ME LIKE FOOTBALL DÖÖÖÖH! =D

Nä nu ska jag hopp in i duschen innan jag stelnar! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0