Så mycket...

Ojoj vart ska jag börja? Ganska mycket har hänt på senaste tiden.. Full rulle! Till att börja med så har man nu gjort sin efterlängtade tatuering som inte gjorde så ont som jag trode det skulle göra, asså det gjorde ju ont men det va ju inte västa grejen som alla säger.. Fjantigt! Pff
Det tog en bra stund innan jag fick lägga mig på bordet, förs så kom vi dig.. Jag och Kajsa då som va med som moraliskt stöd.. Och då fick vi vänta i kanske 5-10minuter efter tiden som vi skulle komma bara på att snubben skulle dyka upp.. Och då hande han inte gjort någon skiss än så han frågade vad jag ville göra och då berättade jag typ ganska lös om vad jag skulle vilja göra.. Så sa han "Aaah okej, ajja jag fixa nått.. kommer om 10miunter"..
35minuter senare kom han tillbaks med en skiss PRECIS som jag ville ha den, fatta inte hur han kunde veta exakt hur stor den skulle vara eller hur jag ville ha den.. Ajja perfekt vart det iaf, så då vara bara att köra på.. Han klistrade fast skiten på min arm och frågade om den satt bra, perfekt såklart!
Sen vare bara för honom att hugga in och en timme och 40minuter senare var den helt klar! NAJS

Jag är fortfarande förvånad över hur snabbt och bra han jobbade! Imponarad! Shuu

The sky is the limit
För er som har svårt att läsa "The sky is the limit"


Sen i helgen så är det dags att åka tillbaks till KÄRA GÖTEBORG!!! Man kan inte misslyckas i götet, alltid sjukt kul att åka dit! Flytta...?
Ajja jag åker ju med två kompsiiis, Lukas och Musse.. Först skulle vi åka på söndagen bara för att se AIK lira, men det vart så mycket mer! Vi bestämde oss för att åka dit på fredagen istället och göra en hel helg utav det, och då får jag ju chansen att träffa älsklingen en sista gång innan hon far iväg till Thailand i tre veckor! Blaah avundsjuk som fåå!
Så nu har vi planerat hela helgen, eller vi skulle planera men det vart ju inte så mycket utav det.. Vart mest en massa skit snack och gott att äta! Men fredagen så ska vi till nått ställe som heter Parken eller nått sånt tror jag att det va, ska tydligen vara dyng härligt där!

Nyss fick jag reda på att nånting har hänt med Musses farsa och han ligger i ambulansen på väg in till akuten, fan va tråkigt för Musse... Kanske inte blir någon resa? Faaaaan då! :'(
Verkar inte bli nått! Shit nu har man taggat till ordentligt och allt! Längtat efter flickvännen så kommer man inte ner!! Suger! Gaaah

Pallar inte skriva mer nu.. Humöret sjönk direkt! SKiiiiiiiiiiit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0