Blogga då..

Ja då va man en i mängden då, det här med att blogga har jag aldrig förstått men nu när det är så många som gör det så kan det kanske vara intressant för andra att kanske läsa om mitt liv? Vad vet jag..

Ajja det som händer jusst nu är att jag precis har klipp mig och är väll inte missnöjd iaf, kommer nog inte att gå till samma frisör nästa gång det är dags..
Sen i helgen ska jag ner till göteborg för att träffa en av nyckelpersonerna i mitt liv jusst nu, hoppas på att det blir en minst lika underbar helg som förra! Längtar så mycket!! <3

Tänkte sjukskriva mig imorron för att kunna åka ner i tid, moraliskt? Nää inte är det de .. Men vad gör man inte! ;)

Nu ska jag börja packa inför härliga götet!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Första kommentaren <3

Världens bästa prost!

Huuur go som helst, och helgen kommer att bli kanon!

Loooove !!!!

2009-09-17 @ 18:56:30
URL: http://prostinnan.se
Postat av: Sweetie

Så jävla sööööt, kan vi träffas när du kommer tillbaka?

2009-09-17 @ 19:59:22
URL: http://fabbe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0