En dag med Prosten i storstan!

Dagen började som vanligt, mobilen plingar till och jag flyger upp och springer med stora steg till mobilen för att kolla vad den har att erbjuda! Som vanligt ett underbart SMS från Göteborg där världens underbaraste människa bor!
Efter att man suttit och njutit ett tag av detta sms så bulltar hjärtat nått enormt mycke så man måste svalka av sig med en dusch, under tiden so jag duschar så stekar man även pyttipanna.. Vem sa att killar inte kunde göra två saker samtidigt! Hmm hmmm, vart dock lite bränd på en sida men vad gör det? =)

Nu bör det av till jobbet, slänger iväg ett sms till Jens för att påminna honom att ta med Madden09 som jag har tjatat på honom att han ska ta med i några dagar irad, så nu äntligen så fick han med det! Skönt!

Jobbet i sig är inte så välldigt roligt, men allt blir ju vad man gör det till så jag och jens börjar skoja runt som små 10åriga pojkar.. HAHA! Vi sätter tuggummi i gommen så att det låter som om man läsper något otroligt mycke, man låter nästan lite retarderad.. Men det är vi väll också.. Allt detta roliga gav ju bra resultat, iaf för mig.. Jag hade 5 lyckade kunder idag vilket resulterade i att jag leder säljartävlingen! För jens därimot, inte lika bra.. haha

Jag har nog inte skrattat så mycket med Jens på ett tag så det känndes att det behövdes! TACK JENS!

Samtidigt i allt det roliga på jobbet så sitter man och längtar något otroligt efter en viss person som bor en bit bort, tacka gud för mobiltelefoner så att man kan hålla kontakt! <3
Utan dig så skulle allt varit mycke tråkigare, du förgyller verkligen alla mina dagar!

Sen efter jobbet så drog jag och jens till gymmet som ligger jämte jobbet, vi fick en bra guidad tur där hur allt funkade osv sen vare bara att köra igång.. Det vart både mage och rygg idag, inte så roligt att träna kanske men det måste man göra ibland det med! Såg nu även att dom har instelerat en så kallad hot tub på gymmet som man måste testa på någon gång.. Såg otroligt skönt ut.. Perfekt att slappna av i efter en hård dag på jobbet och mycke skrot lyftande på gymmet!

Sen efter allt detta var det dags att åka hemmot, som vanligt är det knökfullt på tunnelbanan.. Förstår inte vart allt folk kommer ifrån, tunnelbanan går ju VARJE MINUT och det är lika svårt att bara ta sig in i tunnelbanan på varje tåg som kommer.. Suck!
När man väl klampar in i lägenheten så ringer morsan och berättar att hon saknar mig, så då tänkte jag att det är lika bra att åka över till henne imorgon och äta middag där så blir både hon och jag glad.. Hon får ju sällskap av mig och jag får mat.. Höhö

Efter en timmes långt samtal med min kära mor så vart det dags att börja öva lite.. Madden09, jag har ju utmanat Jens nu i en match på Madden så måste få träna lite innan matchstart.. Jag som spelar fotboll i värkligheten kan ju inte förlora mot jens som bara spelat på TVn, eller? =P Ajja det får gå som det går..

Fram mot kvällen så ficka man lite klagomål på att man inte uppdaterat bloggen ordentligt tydligen.. Så då vare bara dags att sätta sig och skriva av sig lite.. Lika bra det för det är ju faktiskt ganska kul att få berätta vad man håller på med! :)

Nej nu är det nog dags att hoppa i säng, hoppas att man kan få sova ordentligt hela natten nu.. Är ju så tråkigt att få sova ensam! :(

Go natt Stockholm och Göteborg.. <3 er alla!


Kommentarer
Postat av: Den där Göteborgarn

Riktigt stolt över dig, att du tagit dig tiden att skriva ett sånt långt inlägg! Riktigt kul att läsa =)

Ännu bättre är att du skriver jämte och sånt!

Jätte jätte nöjd!



<3 dig!

Göteborg är tomt utan charmtrollet Jocke (L)

2009-09-22 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0