Gymmet..

Tjollahoppsan!

Idag vart det att gå till gymmet efter jobbet för att svettas lite, snuskigt skönt är det att gymma.. Och inte tala om träningsvärk, jag älskar det.. På riktigt!
Idag vart det lite blandad överkropp, med focus på axlar och rygg.. Det som är roligast att träna:) *Flex*
Jens ville såklart följa med idag och pumpa lite, han gjorde bra ifrån sig men det är lika kul varje gång man gymmar med grabben.. Haha han blir så sjukt trött och gnäller i en vecka på träningsvärk..

                        

Sen efter gymmet vart det att fylla på snabbt med mat, så vi drog oss till Donken för att pressa i oss några ostburgare.. När jag och jens sitter och äter i lugn och ro, helt utslagna efter gymmet.. Tror du inte att nån fjortis bara ställer sig upp och börjar skrika på din kompis om att hon legat med henne pojkvänn bla bla bla blir en massa tjaffs där och hela Slussen står och tittar spänt efter en catfight.. Men det hela slutar med att dom båda springer därifrån.. Tråkigt..  Kan tillägga att den ena tjejen läste hennes kompis SMS där det stog "Tack för igår, måste vi göra om!" det gick inte att missa när hon skrek ut det..

Nej, nu är jag mega trött och ensam så ska hopp i säng för att gå upp till jobbet imorgon... igen...
Men helgen blir fullspeckad med kuliga saker! Fredag, öl.. Lördag tatuering, öl.. Söndag middag hos broshan som e ensam hemma och ... öl! =) Underbart!

God natt Stockholm och Göteborg! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jens

Jag gillar bilden!



Kjam<3

2009-09-25 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0