Lev livet till fullo du har bara ett, glöm inte det!

Hejsan hoppsan!

Hängde lite med jens idag efter jobbet, hade ju utmanat honom på Madde09! Och gissa om det gick bra, han fick så mycket stryk så det finns inte.. Hur kul som hällst.. Men iaf så kom jens med mig hem idag för att chilla lite, delade en hel drös skratt med varrandra samtidigt som vi spelade match..

Jo jag tänkte skriva lite om mitt jobb idag också, jobbar ju för Tele2 ett jävla skojjar bolag som e skit på alla nivåer! Och att jobba för dom suger ännu mer, så sjukt tråkigt det som får en att fortsätta är ju dom sköna människorna på jobbet som skojar till det med varranda i mellan åt.. Men ändå så hade jag inte tänkt att jobba där allt för länge, känns som om moroten är för liten för ett så tråkigt jobb..
Men det är ju inte lätt att hitta ett annat jobb dessa dagar, så man får väll hålla ut till man hittar nått nytt.. Jag vill ju vara kvar i säljar branchen för det är ändå det man har hållit på med hela tiden så känns som om man kan det nu, men det finns ju alltid sätt man kan utväcklas på.. Men innom Detaljhandel skulle vara perfekt för mig!

Eller man kanske skulle skita i jobbet, bara sälja lägenheten packa väskan och bara draa! Vart som hällst, komma bort ett tag.. Leva livet, se världen.. Fy tusan vad kul det skulle vara, åka någonstans jobba med ett slappt jobb eller kanske tom plugga nått litet, och baaaara leeeva livet! Det är så mycket jag vill hinna med innan man sitter där 70år och knappt kan röra sig, så mycket att se så mycket att uppleva..

Men hur ska man hinna med allt? Är det möjligt, eller måste man välja vad man vill göra i livet?

Tänk inte så mycket på vad andra vill och tycker, gör det du vill göra det du tycker om att göra! Det är ditt liv och ingen annans! Men vad vet jag? Liten prost från Stockholm...

Gonatt Stockholm och Götebörg samt resten av världen! Världen vi ses någon dag i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0