På begäran!

Här kommer uppdateringen som hela Sveriges befolkning har väntat på!

Såå häär är det, på helgerna är jag så sjukt upptagen med allt så att jag inte har tid att skriva så mycket och jag är jätte ledsen för det! Så tänkte jag igår att nu ska jag skriva av mig ordentligt, och vad händer när man har skrivit värsting inlägget och ska posta det? Jo internet dör jag och kan inte skicka iväg det.. KUL!
Ajja men här kommer det senade!

Hösten har nu kommit på riktigt! Jajjemen så är det och jag tycker att det är så sjuuukt mysig! Är så mycket kärlek i luften då, lite små kallt och man kan mysa på ordentligt! Ta långa promenader i varma höst kläder, titta på alla löv som färgas om och faller till backen.. Bland det bästa som finns, och så e ju vintern på gång och så! SNOOWBOARD, hellyeah! Det är nog det man saknar mest när det är sommar.. Att åka i pulsen och bara flyta bort! Galet!

Sen så på jobbet igår gick det AS BRA, fan va skönt att det verkar lossa för mig nu.. Är det en tillfällig tur eller blir man bättre? ^.-
Och dagen idag på jobbet gick ännu bättre! Pluss att vi har fått en massa goa drycker dit så att man kan ta en energidryck eller en smarrig joucie om man e sugen på det! Hype!

Det jag längtar mest till jusst nu är helgen, för då får man träffa dom man gillar och göra det man tycker är kul! Umgååååås med vänner och kära! och bara ha en massa skojigheter! Sen imorgon så har jag min nya tatuerings tid klockan 12:00! Shit vad nervös jag är! haha.. Ska bli så sjukt kul, Kajsa är på platts för att stötta mig! Tank juu!
Hoppas verkligen att jag blir nöjd, den kommer ju sitta där för alltid! Waaaa...
Bilder kommer upp så fort den är klar och jag kommer hem! Så ska ni få se.. =)

Nu ska jag fixa och dona lite här så att det inte ser ut som en war zone!

Peace yall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0