Trauma..

Dagen idag såg ut som vanligt igentligen, förutom en liten incident på tuben på väg hem från jobbet..
Som vanligt är det gör mycke folk som bara trängs och typ krigar för att ens komma in i tuben, men efter ett par armbågar och swimmoves så lyckas man ta sig in den avlånga blåfärgade korv på rälls! Inte noog med att det var sinnessjukt mycke folk så var det meega varmt och efter mig så tränger sig tre stycken köttbull tanter in sig runt om mig..
Så man är helt inpressad mellan dessa små knubbisar som nu har omringat en, och man står ju såklart i mitten av hela rummet då eller vad man kan kalla det så det finns ingenstans att hålla i sig så jag studsade runt som en flipperkula mellan dessa tjock tanter och bara känner hur deras svettiga hängbröst daskar mot min kropp! KUL

Men vänta det blir bättre, hon här tanterna va typ turkar eller nått liknande så dom kacklar på högt som fan med mig i mitten och luktar den värsta lukt jag kännt på länge! Nu vet man att man lever iaf, kommer vakna upp kallsvettig om natten med drömmar om att kuddarna är svettiga hängbröst som daskar mig i ansiktet!




Sen på kvällen så vart man grymt glad över att Samme tog kontakt med en och ville ha ett talk, för er som inte visste så började vi tjaffsa förut och slutade prata med varrandra.. Men iaf så kontaktar han mig nu på kvällen och säger att vi måste snacka lite och fan va skönt de va att höra.. Men han knäckte även ut sig "Låter lite bögit men, har saknat dig"..
Och jag brister ut ett as garv som hette duga! Fy fan vad jag skrattade! HAHA
Så himla skönt att höra för man har ju saknat Samme med, livet blir liksom lite mer stillsamt utan honom.. Och fart och rörelse är det skönaste som finns!
Så nu ska jag och Samme träffas i helgen igen, som vanligt back on track! SKÖÖNT!

Samme.. Det kanske låter lite bögit men jag har saknat dig med! :D

                                             Samme och jag på Gentleman i sommras.. Braa drag på VIPen! ;)!

När en dörr stängs öppnas en annan, men vad händer om en öppnas? Stängs en annan då?

Gonatt Stockholm och Göteborg!

Kommentarer
Postat av: Jens

Lite bögigt kanske, men ganska sött..



Kjam<3

2009-09-25 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0